Son Eklenen Haberler

Post Top Ad

Your Ad Spot

3 Nisan 2017 Pazartesi

Bursa Kimlik Alışveriş Merkezi


Bursa Kimlik Alışveriş Merkezi, Bursa - İstanbul yolu üzerinde yer almaktadır..Bursa Kimlik AVM, İstanbul'a giden yolun sağında olup, bahçesiyle ferah bir ortamda yer alır. Kimlik Bursa AVM'nin kuruluş hikayesi şöyledir:

Kayatürk ailesi olarak tekstil sektöründeki hayatımıza 1991 yılında Ankara’da başladı.



1995 yılında profesyonel ekip anlayışı ile hareket ederek büyük mağazacılığa adım attı ve 2000 yılına kadar farklı isimlerle mağazacılık faaliyetlerini sürdürdü.



Ulusal ve uluslararası markalaşma amacı ile 2004 yılında Ankara dışına açılma kararı aldı ve koordinasyon merkezi için Ankara Gimat’ta 10.000 m2’lik logistic ve koordinasyon merkezi kurdu.


Teknik alt yapımızı baştan aşağı yenileyerek dünya yazılım devi Microsoft’la birlikte Türkiye’de ilk kez perakendecilik sektöründe ERP uygulamasını hayata geçirdi. Büyük ve kapsamlı bir yatırım neticesinde Microsoft – Navision entegre programını kullanmaya başladı.

Kayatürk ailesi olarak tekstil sektöründeki hayatımıza 1991 yılında Ankara’da başladı.
1995 yılında profesyonel ekip anlayışı ile hareket ederek büyük mağazacılığa adım attı ve 2000 yılına kadar farklı isimlerle mağazacılık faaliyetlerini sürdürdü.


Türkiye’nin büyük şehirlerinde araştırmalar yaparak mağaza açmak için noktalar belirledi ve bunun ilk adımlarını önce Bursa ve sırasıyla Malatya, Antalya, İzmit, Gaziantep, Elazığ, Van, Diyarbakır, Kars, Kayseri ve Eskişehir’de gerçekleştirdi. Kimlik Mağazaları bugün 12 şehirde 20 şubesi, 60,000 M2 kapalı satış alanı ve 15 bin kalem ürün çeşidi ile hizmet vermektedir.


  Vizyonu : Farklılık yaratarak rakiplerimize üstünlük sağlamak.

    Misyonu : Hissedarlarımıza temiz kazanç, müşterilerimize rahat alışveriş ortamı, çalışanlarımıza güvenli bir çalışma ortamı sağlamak, rakiplerimizle etik anlayışla rekabet etmek, tüm yasal görevlerimizi zamanında ve eksiksiz yerine getirmek.















    Kimlik Mağazalarının; Topluma, Müşterilerimize ve Çalışanlarına karşı sorumlulukları;

                                                           Taahhütleri;

    1. Dürüstlük : Tüm iş sürecimizde doğruluk ve dürüstlük öncelikli değerlerimizdir. Çalıştığımız şirketlerle, müşterilerimizle ve çalışanlarımızla ilişkilerimizde doğruluk ve dürüstlükle hareket ederiz. Hiçbir kişi ve kuruluşu yanıltmaya çalışmayız. Müşterilerimiz bizden alışveriş yapmasalar bile bize güvenmelerini sağlamaya çalışırız.

    2. Gizlilik : Çalıştığımız şirketlere, müşterilerimize ve çalışanlarımıza ait bilgileri gizli tutarız. Bu bilgileri yargı kararı olmadığı müddetçe hiçbir kişi ve kurum  ile paylaşmayız.

    3. Tarafsızlık : Tüm faaliyet ve işlemlerimizi yürütürken bütün kamu kurum ve kuruluşlarına, sivil toplum örgütleri ve siyasi partilere karşı eşit mesafede yaklaşır, herhangi bir menfaat beklentisi olmadan sorumluluk bilinci ile yükümlülüklerimizi yerine getiririz.

    4. Ayrımcılık : Hiçbir kişi ve kuruma; siyasi, dini, ticari, yada herhangi başka bir sebeple ayrımcılık yapmayız. Irk, renk, din, köken bizim için belirleyici etkenler değildir. Ülkesini seven, topluma faydalı her birey bizim için eşittir.

    5. Değer Bilirlik : En büyük sermayemiz çalışanlarımızdır, değerlerini biliriz. Şirketimiz kazandıkça, çalışanlarımızın da kazanmasını isteriz. Çalışanlarımızın hayat standartlarını yükseltmek için çaba gösteririz. Müşterilerimizin değerlerini biliriz. Her bir müşterimizi kazanmak için çok çalıştık, kaybetmek istemeyiz.

    6. Sorumluluk : Şirket olarak aşağıda belirttiğimiz sorumluluklarımızı yerine getirmek için çaba gösteririz.

a. Yasal Sorumluluklarımız : Türkiye Cumhuriyeti yasaları ve hukuku çerçevesinde, yasal düzenleyici kurum ve kuruluşlara doğru, tam ve anlaşılabilir bilgileri zamanında sunarız.
b. Müşterilerimize Karşı Sorumluluklarımız : Müşteri memnuniyeti odaklı, müşterilerimizin ihtiyaç ve taleplerine en kısa zamanda en doğru şekilde cevap veren bir anlayışla çalışırız. Hizmetlerimizi, zamanında ve söz verdiğimiz koşullarda sunar, müşterilerimize saygı, onur, adalet, eşitlik ve nezaket kuralları çerçevesinde yaklaşırız.
c. Çalışanlarımıza Karşı Sorumluluklarımız : Çalışanlarımıza karşı dürüst ve adil yaklaşır, ayrımcı olmayan, güvenli ve sağlıklı bir çalışma ortamında iş görmelerini sağlamaya özen gösteririz.
d. Çalıştığımız Şirketlere Karşı Sorumluluklarımız : İş yaptığımız şirketlere karşı, yükümlülüklerimizi zamanında yerine getirmek için özen gösterir, gizli bilgilerini özenle koruruz.
e. Rakiplerimize Karşı Sorumluluklarımız : Rakiplerimiz düşmanımız değildir. Yasal ve etik bir şekilde rekabet eder, haksız ve çirkin rekabetten kaçınırız. İhtiyaç duyduklarında yardım ederiz.
f. Topluma Karşı Sorumluluklarımız : Demokrasi ve İnsan Haklarının gelişmesi için sivil toplum örgütleri ile dayanışma içinde oluruz. Kamu yararına olan faaliyetlerin içinde olmaya çalışırız. Eğitime kaynak aktarma ve çeşitli hayır işleri yapma konusunda istekliyizdir. Rüşvet yada maksadı aşan bedelde hediye vermeyiz ve kabul etmeyiz.

     7. Çıkar Çatışması : Kimlik Mağazaları Yöneticileri ve çalışanları olarak çıkar çatışmasından uzak durmayı amaçlarız. Mevcut görevimizden ve pozisyonumuzdan yararlanarak; iş münasebetinde bulunduğumuz kişi, şirket ve devlet kurumlarından kişisel çıkar sağlamaya çalışmayız. Kimlik Mağazalarının ismini ve gücünü kişisel fayda sağlamak maksadıyla kullanmaktan kaçınırız. Kurumsal Yönetim takımı dahil, hiçbir çalışan, şirket operasyonlarından şahsi yarar sağlayamaz, şirket bilgilerini şahsi çıkarları için kullanamaz.


Kimlik Mağazaları,
-  Müşterilerinin kendisinden beklediği hizmet standartlarına ulaşmak için gayret gösterir.
-  Sektöründe iş etiğini savunarak bu ilkelerin yerleşmesi, yaygınlaşması ve benimsenmesi için çaba gösterir.
-  Rakip şirketler ve kişiler hakkında küçümseyici, alaycı ve rencide edici ifadeler kullanmaz.
-  Toplumla zıt düşmüş personel çalıştırmaz. Çalışanlarının tüm yasal ve etik kurallara ayrıca örf ve adetlere uymasını ister.
-  Başka kuruluşlardan aldığı sürekli hizmetlerin yasalara uygun verilmesini kontrol eder ve gerekli takibi yapar.
-  Faaliyetlerinde örf, adet ve geleneklere uygun davranmaya özen gösterir ve bu konudaki tüm yasal düzenlemelere uyar.
-  Vergi ve diğer yasal yükümlülüklerini tam ve zamanında yerine getirmeyi, topluma örnek olmayı hedefler.
-  Her ne amaçla olursa olsun kişi ve kuruluşlardan hiçbir şekilde haksız kazanç sağlamaz.
-  Bir ürünü veya hizmeti satın alma kararını, önceden saptanmış ve paylaşılmış kriterler doğrultusunda verir.

                                       Kimlik Kurum Kültürü

    Kimlik Kurum Kültürü ekli dosyada maddeler halinde belirtilmiştir. Kimlik’de çalışan her yöneticiye düşen görev bu kurum kültürüne uygun şekilde kendisine bağlı personeli yönetmek, eğitmek ve yönlendirmek olmalıdır. Hiçbir yönetici kendisine bağlı personeli  istediği gibi yönetemez. Tüm pozisyondaki yöneticilerimiz için ekli dosyada belirtilen öneriler bağlayıcıdır.


    Ayrıca her Kimlik çalışanı için de bağlayıcı talimatlar yer almaktadır. Kimlik çalışanları hangi pozisyonda olursa olsunlar bu kurallara uygun şekilde çalışmalı ve üstlerinin talimatlarına uygun hareket etmelidirler.


    Yine ilerleyen sayfalarda her pozisyon için görev tanımları da yapılmıştır. Bu pozisyonlarda çalışan her yönetici ve personelin görev tanımında belirtilen görevleri en iyi şekilde yapması, organizasyonun aksaksız yürümesi için hayati öneme sahiptir. Çalışanlar görev tanımında olmasa dahi, işlerin aksamadan yürümesi için üzerine düşen her türlü sorumluluğu yerine getirmekten kaçınmamalıdır. Bu konularda üstlerini bilgilendirmelidir.


    Kimlik; hissedarları, yöneticileri ve çalışanları ile bir ailedir. Kimlik’de çalışan herkes kendisini bu ailenin bir parçası olarak görmeli ve kuruma zarar verecek tutum ve davranışlardan kaçınmalıdır.
    Hangi kademede olursa olsun hiçbir Kimlik çalışanı görevini ihmal edemez, Kurum Kültürüne aykırı davranışlarda bulunamaz.


    Her Kimlik çalışanı işyeri içinde olduğu gibi, işyeri dışında da topluma örnek bir vatandaş olmalıdır. Kimlik çalışanları yasa ve ahlak dışı olaylara karışamazlar. İstemeden dahi olsa bu gibi olaylara karışan her çalışan derhal üst yöneticisini durumdan haberdar etmelidir.


     Kimlik çalışanları birbirlerinin görev ve sorumluluklarına saygı göstermeli, gerektiğinde yardımcı olmalıdır.




 Daha detaylı bilgileri adresinden http://www.kimlik.com.tr öğrenebilirsiniz.

                                   Bursa Kimlik Alışveriş Merkezi İletişim Bilgileri:

Adres : YALOVA YOLU ÜZERİ 7. KM, KUMLUK MEVKİ, OSMANGAZİ, BURSA, TÜRKİYE

Telefon : 0224  211 53 22,

Faks : 0224  211 55 06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Post Top Ad

Your Ad Spot