Son Eklenen Haberler

Post Top Ad

Your Ad Spot

3 Nisan 2016 Pazar

Yeşilköy Atatürk Havalimanı taşınır mı?


İnsanlar havalimanlarında nasıl uyuyabiliyorlar?


Uçak Yerine Eşekle Gitsen Aynı
Havaalanlarında yatan insanlara bakıp hayretler içinde kalırdım. Yerde nasıl da mışıl mışıl uyuyorlar! O banklarda nasıl olup da uykuya dalıyorlar!

Perşembe 06:30 uçağıyla Yurt dışına çıkmak için Sabiha Gökçen’e 1 gün önceden Çarşamba günü evimden saat 21:00'da yola çıktım. Gece saat 01:45’te havaalanında oldum. Çünkü Beylikdüzü'nden Kurtköy'e taksiye binersen 2 uçak bileti para harcarsın!

Bu Kurtköy SAW yani Sabiha Gökçen Havaalanı'nda 2 kez uçağı kaçırmıştım! Aman bir üçüncüsü olmasın!

Neyse, çantamıza 2 kitap atıp kahve dünyasında sandalye üzerinde kitap okuyarak sabahladım.

Salimen yurt dışına çıktım, Perşembe saat 10:30'da başlayan toplantıma katıldım. Gece saat 10:00 THY ile dönecektim ama dönüşüm de maceralı geçince saat 10:00 uçağı yerine saat gece yarısı 02:00 uçağıyla Atatürk Havalimanına gelmek zorunda kaldım. 

1 günlük iş toplantısı için 4 gününü harcamak


Yani dostlar 1 günlük Perşembe toplantısı için 3 gün uykusuzluk çektim. Çarşamba günü çıktığım İstanbul’a Cuma sabah 04:00 civarında döndüm. 

İstanbul’a döndüm ama 50 metre önümü göremiyorum. 

Bankta kıvrlıp yatan Blogger Bolat



Atatürk Havalimanında İlk boş ikili banka sırt çantamı yastık yaptım tam 3.5 saat uyumuşum kalktığımda sırtım tutulmuş ve sağ bacağım uyuşmuştu. Blogger Bolat hayatının en önemli bank deneyimini yaşadı.

Eve döndüm ve 24 saat uyudum. Şimdi, Eğer Perşembe günü uçağına Çarşambadan gideceksem! Üstüne de 1 gün uyumak zorunda kalacaksam ben nasıl iş yapacağım! Bu nasıl bir modern İstanbul algısı olacak?

Eğer 2 saatlik uçuş için 3 gününü ayıracaksam bunun neresinde modernizm var. Bunun neresinde gelişme var?

Atatürk Havaalanı taşınsın diyenin kulağını çınlatırım!


Şimdi bazı "şomağızlı" müteahhitlerin veya şehirci kisvesine bürünmüş devlet arazisini gözüne kestirmiş "yamuk tiplerin" şehrin içinde havaalanı mı olur Atatürk Havalimanını Bakırköy’den taşıyalım diyenler olduğunu biliyorum!

Sırf devlet arazisi yemek için kafa çalıştıran beyler, devlet malı yiyip de abad olan görmedim! Sonunuz hüsran olur!

Hevesiniz gırtlağınızda kalsın, o günleri göremezsiniz inşallah!

Yeminle söylüyorum sunturlu övgüler dizerim size! Hem de öyle böyle değil! Bilim adamı demem, şehirci demem, politikacı demem saydırırım!

Yeter iliğinize kadar devlet arazisi yediniz!

Doymadınız mı?

Ben kötü söz söylemesem torunlarınız kulağınızı çok çınlatacak mezarda, haberiniz olsun!

Yeşilköy Atatürk Havaalanı Bakırköy'den taşınır mı? 


Bence bu kafayla gidersek taşınır. Müeahhite arazi lazım, İstanbul'da yer kalmadı!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Post Top Ad

Your Ad Spot